20 de outubro de 2012


My outfits
and
Day 1 - 15 Interesting things about me ♥




Good morning Girls
Today I'm gonna show you what I wore this week
After that I'll answer to the first day of the challenge that is telling 15 interesting things about me 
I hope you like it 

(Ok, I'm sorry for the bad english :D )

Bom dia meninas 
Hoje trago-vos os looks que usei durante a semana.
Depois disso, irei responder ao primeiro dia do desafio, que consiste em dizer 15 coisas interessantes sobre mim 
Espero que gostem 




Monday
Coat - Pull & Bear
Blouse - Stradivarius
Skirt - Stradivarius
Wedges - Primark



Tuesday
Coat- Pull & Bear
Shirt - DIY
Leggins - Stradivarius
Sneakers - Seaside



Wednesday
Coat- Pull & Bear
Top - Bershka (old)
Jeggins - Bershka
Boots - Local Store

And that's it..
I know girls, it's missing 2 outfits, but I didn't had time to take a photo at the missed two.

I'm sorry..
Next week I'll try to show you every outfits 

E pronto,

Eu sei meninas, está a faltar dois outfits, mas naão tive tempo de tirar foto a esses dois.
Peço desculpa..
Na próxima semana vou tentar mostrar todos os outfits 


Now..



15 Interesting things about me 


1- I love animals / Amo animais
2- I'm addicted to gum / Sou viciada em pastilhas

3- I don't have one specific kind of style, I'm that kind of person that can be a princess with everything in Pink or be a hardcore girl :D / Eu não tenho um estilo especifico, sou daquele tipo de pessoa que tanto pode ser uma princesa com cor de rosa em tudo o que é sitio ou ser uma rapariga com um estilo mais pesado :D

4- I hate go to bed late, I love wake up early at the next day   ( I know it's weird) / Detesto deitar-me tarde, adoro acordar cedo no dia a seguir ♥ (Eu sei é estranho)

5- I love eating meat, I'm really addicted to it..And I'm not proud of it / Adoro comer carne, sou realmente viciada nisso... E não me orgulho de ser assim

6- Everyone says that I'm too kind/ Toda a gente diz que sou demasiado bondosa.

7- I Love photography !  / Amo fotografia! 

8- I love being a girl, I really do :P / Adoro ser rapariga, a sério que adoro :P 

9- I hate bad moods../ Detesto mau humor...

10- I'm addicted to we heart it (I confess) / Sou viciada no We Heart It (eu confesso)

11- I love going to shopping, who doesn't right?  / Adoro ir às compras, quem não gosta? 

12- Eggs ! I love eggs! (another weird thing :P) / Ovos! Adoro ovos! (Outra coisa estranha :P)

13- My favourite color it's Pink  / A minha cor preferida é o cor-de-rosa 

14- I'm always dying my hair with different colors/ Estou sempre a pintar o cabelo de outras cores.

15- And.. I'm a Happy Person  / E... Sou uma Pessoa Feliz 

I hope you like it!
Espero que tenham gostado!

Coming soon.. Anyone knows what is it? 


A chegar.. Alguém sabe o que é? 








1 comentário: